Tuesday, September 20

Jiwang Karat!!

'aih.. rapat nye die dgn ko kn.. siap bleh dok sblah2, gelak same2.. tp asal dgn aku je, knfem xkn lyn punye.. dgn bdak len, orait lg.. ke aku je yg prasan mcm ni?'

Terdetik di hati apabila melihat awak rapat dengan dia. Mungkin awak tahu atau mungkin awak tak tahu, saya suka kat awak. Jujur, saya cemburu bila melihat awak rapat dengan dia. Sering kali saya memikirkan cara nak rapat dengan awak, namun semuanya tak berhasil. Mungkin cuma mainan perasaan, yang awak cuba elakkan diri dari saya.

Cemburu apabila melihat teman sebilik ada teman istimewa. Pernah juga terfikir nak luahkan apa yang tersimpan di hati kepada awak tapi saya takut. Takut dengan jawapan yang mungkin awak berikan. Takut untuk hilang awak. Takut terpedaya dengan tipu daya dunia fana ini.

Ya Allah, kuatkanlah hatiku agar aku mampu bertahan. Janji saya, saya akan lafazkan cinta bila saya mampu untuk memiliki awak. Teguhkanlah pendirianku ini sehingga sampai masanya nanti.

(lme dh nk luahkan isi hati ni tp xtau nk luah kt sapa.. so, ckp je la kt sni.. hehe.. anyway, Persona Zulaikha and Kasih Kekasih tetap jd peneman hati..)

peace out, y'all..

4 comments:

Anonymous said...

cmtu rupenya.. sbab awk x ensem kot die x lyn awk.. oppss..juz kidding :))

Anonymous said...

Doa n mntala pdNYA.. insyALLAH,DIA akn simpn gadis itu sbgai peneman dirimu kelak sampai akkirat >_^. amin..cinta leps kawen kn lg swet..

Anonymous said...

sis .. ats ya.. kmk pdh.

Anonymous said...

..dolphin.